Εγκεφαλική ομίχλη: Ποια είναι η παράξενη ψυχολογική κατάσταση που προκαλείται από μια πανδημία

Η εγκεφαλική ομίχλη δεν είναι ιατρικός ή επιστημονικός όρος, αλλά μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, έχει χρησιμοποιηθεί όλο και περισσότερο από πολλούς ανθρώπους για να περιγράψουν πώς αισθάνονται όταν οι σκέψεις τους είναι ασαφείς.

Είναι μια κοινή ανταπόκριση στο άγχος και ό, τι βιώνουμε όπως ποτέ πριν λόγω πανδημίας.

Οι γονείς φαίνεται να είναι περισσότερο βάρος επειδή όχι μόνο ενδιαφέρονται για το πώς να διατηρήσουν τα κρεβάτια τους ασφαλή και υγιή, αλλά ανησυχούν επίσης για τους γονείς τους και την ασφάλεια της εργασίας τους. Το επίπεδο άγχους και άγχους στο οποίο λειτουργούν οι γονείς είναι εκπληκτικό και σχεδόν δεν υπάρχει χρόνος για να φροντίσουν τις βασικές τους ανάγκες, όπως υγιεινή διατροφή, άσκηση, αυτοεξυπηρέτηση και ύπνο.

Τι προκαλεί την ομίχλη του εγκεφάλου;

Εάν διαπιστώσετε ότι αντιμετωπίζετε ακραίες στιγμές απώλειας μνήμης, ειδικά όταν συνδυάζεται με άλλα συμπτώματα όπως ζάλη, αδυναμία ή αίσθημα παλμών της καρδιάς, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το γιατρό σας για να αποκλείσετε πιο σοβαρά προβλήματα.

Αλλά εάν αισθάνεστε θολές ή αποσπούν την προσοχή, πιθανότατα αντιμετωπίζετε εγκεφαλική ομίχλη που προκαλείται από άγχος ή στρες.
Κοινά συμπτώματα της πανδημίας ομίχλης

Τα συμπτώματα μπορεί να διαφέρουν από άτομο σε άτομο, αλλά τα πιο συνηθισμένα είναι:

Δυσκολία συγκέντρωσης
Το πρόβλημα της προσοχής στη λεπτομέρεια
Μειωμένη ικανότητα πολλαπλών εργασιών
Αντιμετωπίζετε προβλήματα κατά την ολοκλήρωση των εργασιών
– Έχετε προβλήματα προγραμματισμού
Ακραία υπνηλία ή σύγχυση

Πώς να αντιμετωπίσετε την ομίχλη του εγκεφάλου

Εάν είστε γονέας που αντιμετωπίζει πανδημία ή συμπτώματα καραντίνας που σχετίζονται με την ομίχλη του εγκεφάλου, θεωρήστε μια κοινή απάντηση στις εξαιρετικά ανησυχητικές και δύσκολες συνθήκες στις οποίες ζούμε.
Αλλά υπάρχουν πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε τα συμπτώματα της ομίχλης του εγκεφάλου και πώς να διαχειριστείτε το άγχος. ‘Οπως:

READ  Αλλαγή του κλίματος: Προβλέψεις για τροπικές νύχτες, ξηρασία και πλημμύρες - περιοχές που επηρεάζονται

Ρουτίνα, ρουτίνα, ρουτίνα

Λόγω της πανδημίας, οι μέρες φαίνονται οι ίδιες, ειδικά αν εργάζεστε από το σπίτι. Είναι καλό να κάνετε ρουτίνα και να προγραμματίζετε τα παιδιά σας, ακόμα κι αν οι δραστηριότητές σας είναι περιορισμένες.

Βγες έξω

Αφήνοντας τους τέσσερις τοίχους ενός σπιτιού μπορεί να κάνει θαύματα για την ψυχική σας υγεία και να ενισχύσετε τη διάθεσή σας και τη διάθεση των παιδιών σας.

Τρώτε υγιεινές τροφές

Η σωστή διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στην ψυχολογία, οπότε φροντίστε να τρώτε υγιεινά σνακ όπως φρούτα και ξηρούς καρπούς, να μειώσετε τη ζάχαρη και την καφεΐνη και να πίνετε άφθονο νερό.

Μιλήστε για τα συναισθήματά σας

Η εξωτερίκευση των συναισθημάτων σας θα σας βοηθήσει να αισθανθείτε καλύτερα και να μειώσετε την επίδραση στην ψυχή σας.

Μην προσπαθήσετε να κάνετε τα πάντα

Όταν σκέφτεστε όλα όσα πρέπει να κάνετε, το μυαλό σας είναι συγκλονισμένο και δεν μπορεί να επικεντρωθεί σωστά σε οτιδήποτε. Περάστε χρόνο σε μία δραστηριότητα κάθε φορά και ολοκληρώστε την.

Πηγή: Motherblog.gr

Ακολούθησέ την Στο ειδήσεις Google Και γίνετε ο πρώτος που θα γνωρίζει όλα τα νέα
Δείτε τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο

Written By
More from Zareb Ghanem

Κόλπα με κλάσματα

Το συμπέρασμα που προέκυψε από αυτό που είδαμε για τη μετατροπή των...
Read More

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *