Πώς να διατηρήσετε μια καλή ψυχή κατά τη διάρκεια μιας επιδημίας

Παρέχει συμβουλές στον ψυχίατρο, τον ψυχοθεραπευτή και τον αναλυτή της ομάδας Ira Saraceno

Είναι φυσικό να αισθανόμαστε θλίψη, άγχος, ανασφάλεια, πανικό, φόβο ασθένειας, φόβο ασθένειας των αγαπημένων μας, μοναξιά, απαισιοδοξία και ματαιοδοξία. Η επιδημική κατάσταση είναι κάτι νέο για όλους μας, και είναι η ξαφνική διακοπή της ρουτίνας μας που θα μας φέρει αντιμέτωπους με τον εαυτό μας και το υπερβολικό άγχος.

Το άγχος είναι ένας από τους παράγοντες που προκαλούν την καταστολή του ανοσοποιητικού συστήματος. Έτσι, για παράδειγμα, αν είχαμε κρύο, θα είχαμε αργή ανάκαμψη, επειδή το έντονο άγχος μας “απορροφά” πολλή ενέργεια από το σώμα μας. Επιπλέον, θα είμαστε πιο ευάλωτοι στον ιό.

Πώς μπορούμε να αυξήσουμε την ψυχολογία μας παρά την επικράτηση του φόβου;

Η «καλοσύνη» του Κοροναϊού.

Συμβουλές: Περιορίστε το σκοτάδι μας και γκρίνια για δραστηριότητες που δεν μπορούμε να κάνουμε. Χαιρόμαστε για το τι έχουμε την ευκαιρία να κάνουμε και να ανακαλύψουμε νέα ενδιαφέροντα. Μια ευκαιρία να γνωρίσουμε καλύτερα τον εαυτό μας και να επαναπροσδιορίσουμε τους εαυτούς μας.

Παίρνουμε την ευκαιρία να θυμόμαστε την αξία της οικογένειας και να περνάμε χρόνο μαζί τους. Περισσότερη αγάπη για και από τους ανθρώπους μας!

Επαναπροσδιορίζουμε τις σχέσεις με τους φίλους μας. Θα εκπλαγούμε!

Απολαμβάνουμε όσους έχουν την ευκαιρία, τη φύση με τα πόδια ή με ποδήλατο!

Η διατήρηση καλής φυσικής μορφής βοηθά στο άγχος αλλά και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα! Δουλεύουμε μέσα ή έξω από το σπίτι!

Γνωρίζουμε σωστά και όχι “πάρα πολύ”. Αρκεί μία ή δύο φορές την ημέρα. Δεν ακούμε νέα όλη την ημέρα που μας προκαλούν δυσφορία και άγχος.

READ  Space X: Η πρώτη μη επανδρωμένη αποστολή στον Άρη σχεδιάστηκε το 2024 από τον Elon Musk

Διαβάζουμε ενδιαφέροντα βιβλία και παρακολουθούμε υπέροχες ταινίες ή σειρές που συνεχίζουν και μας ενδιαφέρουν!

Συνδεθείτε με φίλους μέσω τηλεφώνου ή στο διαδίκτυο! Εξάλλου, ζούμε στην εποχή του Διαδικτύου. Skype, Viber, Social Media. Είναι πολύ πιο εύκολο να μείνεις σπίτι “μόνος σου” τώρα!

Μαγειρεύουμε! Πειραματίζουμε, δοκιμάζουμε τη δημιουργικότητά μας! Μια καταπληκτική ευκαιρία για φαγητό! Ενισχύουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Όλοι γνωρίζουμε πόσο κακή ζάχαρη και αλκοόλ μπορεί να είναι, αλλά και πόσο καλά είναι τα φρούτα, τα λαχανικά και οι υδατάνθρακες.

Κοιμόμαστε! Πάντα νοσταλγούμε για περισσότερο ύπνο. Για ένα σαββατοκύριακο καθυστέρησε να ξεκουραστεί και να κοιμηθεί. Σε τελική ανάλυση, ο ύπνος συμβάλλει σημαντικά στη βελτίωση της ψυχικής και σωματικής λειτουργίας!

Κάνουμε επίσης λίγο χιούμορ. Δεν είναι κακό ..

Τέλος, βοηθάμε το συλλογικό καλό! Η αυτοπειθαρχία και τα όρια είναι σημαντικά. Εξίσου σημαντική είναι η συνεργασία στην κοινότητα. Ίσως δεν έχουμε φτάσει εδώ!

Ευχαριστούμε τον ψυχίατρο, τον ψυχοθεραπευτή και τον αναλυτή της ομάδας, Ira Saraceno.

Written By
More from Zareb Ghanem

Χαμηλή επισκεψιμότητα στο Irmo, Ημέρα 1 των διαδικασιών – Οι καταναλωτές μπερδεύονται σχετικά με το κλικ στο κατάστημα | Ελλάδα

Λίγοι άνθρωποι βρίσκονται στους κύριους εμπορικούς δρόμους της Αθήνας σήμερα, μετά το...
Read More

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *